måste köpa blomjord

Snart kanske jag är på rätt köl igen, vad gäller rapporten. Eller i alla fall inte på väg att sjunka snabbare än en sten. Ska göra min sista intervju om en halvtimme och sen är det skriva skriva skriva natt och dag som gäller. Synd bara att jag är så sjukt trött och att mina ögon luktar kokos. Och att termometern står på 22.1°. Men vad gör man? Biter ihop så gott det går, antar jag.

Imorron är det valborg ju. Men som sagt, jag tänker nog banga på utgång. Kommer säkert att bli övertalad, men vi får se hur det går med rapporten på dan helt enkelt. På torsdag är det Burning Balls, dvs brännbollsturnering. Vi är några ur bakgruppen plus några andra som ska spela tillsammans. Och på fredag är det ju spexival, med tillhörande avslutningsfest med rockabilly-tema. Festen håller på till 5 och klockan 06.08 öppnar byggområdet till Quarnevalen. Där ska vi hänga i en vecka och bygga vårt ekipage (stor kavel och stor plåt, samt sy pepparkakgubbekostymer) inför Quarnevalen som är den 10 maj. Men jag ska först och främst bli klar med min rapport innan jag kan börja bygga. Ska lämna in på söndag har jag tänkt. Så, natt och dag = skrivande.


Jaja, ni som missat spexet, passa på nu, sista chansen!


Just det, ikväll ska jag åka till min kollega och få två stolar till min balkong! Fixar bilder när det är gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0