lovely lovely

Tydligen är det inte alla ungar som är uppväxt med dessa låtar, konstigt tycker jag (och tydligen tycker andra att jag är konstig). Hittade i alla fall precis en helt fantastisk länk här! (Vet inte om det bara är jag som har lite svårt att välja låt)

Mina favoriter är nog i alla fall Bandy bandy och Pappa flytta inte in till stan. Och såklart Truckdriving song (försökte länka till Emmas fina film på facebook, men det gick som tur var inte så bra, ni som är kompis med mig där får spana in den helt enkelt).. :-P


Update kl 02.03: En liten varning bara, man kan lätt bli fast på den sidan till 02.02 eller så när man tänkt sova runt midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0