ljuslös

Och nu ikväll har jag tvättat. Klockan 21 skulle man ju tända ett ljus i fönstret för Engla och hennes familj. Även jag tänkte göra det, så jag började med att rota igenom hela lägenheten efter tändstickor. Sen upptäckte jag att ljusen i ljusstakarna var uppeldade. Så jag satte igång och leta ljus. Hittade inga värmeljus men tre långa. Tog ett av dem som jag tänkte tända. Men jag har ju ingen ljusstake. Sjukt oromantisk jag är, eldar verkligen aldrig ljus!! Men till slut så tog jag en gammal flaska som jag satte ljuset i. Sjukt b-igt, men det blev rätt fint iaf.


Nåja, jag har i alla fall tagit ut en stol på balkongen idag. Ska ta och köpa mig lite utredning (inredning utomhus) dit nån dag så jag kan njuta av kvällssolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0