lite bättre

Efter att ha baddat ögat med kallt vatten och haft på concealer och puder ser det inte längre ut att tillhöra en 85-åring. Tur! Det är fortfarande lite svullet, men förhoppningsvis går det över tills imorron.
Kom på att det nog beror på att jag har slut på ansiktstvätt och därför tvättade ansiktet med en jätteparfymerad tvål igårkväll, det sved jättemycket. Så troligen (och förhoppningsvis) är det därför det var uppsvällt imorse.


Bruxförsäljningen har gått kasst idag också. Vi var först nere här på kajen vid en lunchrestaurang, men där sålde i ingen, så då åkte vi till Vreten där vi sålde en var. EN! Så jag har typ 40 st kvar att sälja, vet inte alls hur jag ska klara det.... Får väl börja ställa in mig på att jag får köpa loss dem. Typiskt... 40 st x 40 kr är inte så kul för min ekonomi...


Nu ska jag skriva klart min spanskaöversättning och sen ska jag åka in på spanskalektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0