let there be light

Så. Imorse åkte jag till skolan, alltför sent som vanligt. När jag kom dit upptäckte jag att CAD-inlämningen inte skulle in förrän nästa fredag och inte på måndag som jag trodde. Så jag sköt naturligtvis upp den! Skrev istället ihop lite från intervjun igår.

Efter lunch träffades vi i min grupp inför hösten och skrev ihop en inhandlingslista. Det är vi som fixar maten i morgon, dvs 2 fika, lunch, trerätters middag och sedan frukost på söndag. Eller frukosten fixar vi inte, men vi handlade till den. Detta till 94 (inte 92 som jag skrev igår) personer. Det är mycket mat det! Fyra fulla prisxtra-vagnar med mat närmare bestämt. Eftersom jag hade äldst körkort i gruppen fick jag äran att köra oss till prisxtra, i M-bussen. Höll bara på att krocka typ två gånger.

Efter detta åkte jag då hem, var helt död. Gick ju till affärn, den lilla, inte coop, för att köpa bröd. Men dom hade inte det så jag köpte sorbet och plommon istället. Funkar väl lika bra?

Nu ikväll har jag sytt mest och tittat lagom mycket på Så ska det låta. Sytt på min tjusiga frack. OCH, det bästa av allt!!! Har lyckats laga belysningen i den!! Efter två år lyser den igen, med hjälp av ett gem och massa tejp. Det glappar lite, men den lyser i alla fall, så här fint!

image331


Var även in på systemet för att köpa lite vin till morgondagen. Hittade denna superb-iga förpackning som jag bara var tvungen att köpa på grund av b-igheten!

image332



Och här kommer ännu en bild, på mina goda frukostjordgubbar!!

image333


Ska ta och äta upp de sista av dem nu innan jag går och lägger mig. Måste kanske packa lite också.

Kommentarer
Postat av: Yoka

Vad fin jackan är!! Roligt att den lyser igen, bra jobbat!! SAKNAR DEJ!!!

2008-04-19 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0