klart - halvklart - oklart?!

Idag var jag i skolan vid 9! Typ rekordtidigt juh! Gjorde klart sista CAD-inlämningen och redovisade den. Riktigt skönt. Projektet tänkte jag ta i höst så slipper jag tänka på det nu. Sen kollade jag lite gamla rapporter i FIPU:n (Fördjupningsarbete i integrerad produktutveckling) och sen åt jag lunch. Efter lunchen gick jag och Karl ner för att redovisa våra Brux-pengar. Fick stå i kö i en dryg timme, trots att det var max 25 pers framför, sjukt. Men det var varmt och skönt så jag klagade inte så mycket. Efter detta var jag på Armadaintervju, har sökt gruppledare. Sen åt jag glass i gräset. Sen stod jag i valet och kvalet om jag skulle sätta mig i datasalen ett par timmar eller om jag skulle åka och shoppa lite grejer inför maskeraden imorron och slippa alla människor mitt i rusningen. Gissa vad jag valde...

På shoppingturen blev det 5 meter svart sidenband, 2 par steps, en mascara, ett puder, ett par strumpbyxor, ett par trosor, ett nagellack (som heter Cinderella Pink) och en väska. Väskan har jag letat efter länge, så det var kul att jag äntligen hittade den!

Får ont i fötterna av mina nya skor (Eccosarna) och gick därför barfota från Maskin till Q-bodarna, (=långt) och efter detta var fötterna helt svarta under och då var jag ju inte så sugen på att stoppa tillbaka dom i skorna som är vita inuti... Smart.

Ja, sen efter min shoppingtur tog jag i alla fall bussen till Hornstull och köpte mat där och nu håller jag på att laga maten. Det blev en hel färsk kyckling och till den blir det ris och hoummus och lite grönsaker om jag hittar några.

Ikväll blir det rapportskrivande, var bjuden på fest men jag har inte tid, tråkigt nog. Men jag kommer garanterat att hinna festa ordentligt de närmaste två veckorna ändå. Imorron är det maskerad, på måndag är det körbastning och i slutet av nästa vecka är det Spexival med avslutande fest på fredagen, även då är det temafest; rockabillytema! Och i samband med att den festen slutar så börjar Quarnevalens byggvecka. Sjukt.

Nä, mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0