inte trött än!!!

Amäh! Sov ju nästan 12 timmar inatt. Nu är klockan 20 i 11 och det börjar bli dags att tänka på sömn igen, men jag är inte alls trött. Alls ju!

Jag funderar på att färga håret och kanske klippa upp det lite mer där bak. Ska nog fundera lite mer på det den här gången och inte bara stega ut i badrummet och göra det. :) Har dock inte ångrat luggklippet än, tro det eller ej! Men mitt hår växer ju så sjukt snabbt så det dröjer nog inte länge innan jag börjar överkonsumera hårspännen.

Igår började jag en ny kurs. Den heter CAD 3D-medellering och visualisering. CAD alltså (computer-aided design). Jag har bara jobbat lite med detta tidigare så jag tänkte försöka lära mig lite mer. Imorronbitti ska jag ha första övningen, då ska jag tillverka en pryl som såg rätt simpel ut men för mig så kommer det säkert att gå kasst som vanligt. Jag hatar saker som inte fungerar som jag vill att de ska fungera! I slutet av kursen ska jag cadda nån mekanisk pryl, typ en bilmotor eller en brevvåg eller nåt. Jag vet inte alls vad jag ska välja, vill ju helst göra nåt som jag känner till (har ju knappt nån koll på hur en bilmotor fungerar). Förslag?

Kommentarer
Postat av: Naje

Lisa din blogg är så himla härlig .(=

2008-04-01 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0