I am 16 going on 17...

Snart fyller jag år!!

Förut sa jag alltid att jag aldrig skulle bli äldre än 14. Nu känner jag att jag nog mognat lite ändå. Förrförra året kände jag mig lite mer som 15 och nu när jag fyller år på lördag tror jag banne mig att jag fyller 17! Känner mig i alla fall inte en dag äldre!

På min födelsedag önskar jag mig ett stort kalas, bara för mig. Det kommer jag att få. Det är bara det att alla har inte insett att det är mitt kalas. Alla går runt och tror att det är slutfesten för spexet. Men men, spela roll, så länge jag får ha en kul kväll är jag nöjd. Det värsta är att jag jobbar hela dagen och hela dagen efter, men dom på mitt jobb säger att jag ändå alltid är bakis när jag jobbar. (Undra var dom har fått det ifrån??!)


Nu ska jag rusa iväg till optikern. Bye

Kommentarer
Postat av: Ludde

Word Lisa!

Jag känner precis likadant!

2008-04-09 @ 03:35:43
URL: http://doktordekadenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0