hur tänker hon?

Man kan rätt ofta undra hur jag egentligen tänker ibland! Som igår till exempel, hur tänkte jag att jag skulle hinna hem från jobbet, piffa mig, äta, måla naglarna och åka till skolan på en halvtimme?? Bara restiden är ju typ en timme. Och som när jag sa ja till att pappsen ska bo här till veckan!! Hur tänkte jag då?!! Jag har ju så stökigt att man knappt ser mitt golv... Han får sova på balkongen helt enkelt!

Nu ska jag åka och jobba. Hoppas att den här dagen går lika fort som igår, men det brukar ju sällan vara så på söndagar, dom är alltid mycket segare. Egentligen är det konstigt att det gick så fort igår, för det var ju inget folk alls i gallerian, trots att det var lönelördag! Men det var ju sjukt bra väder, så dom kanske kommer idag när det är mulet. Förhoppningsvis! Så vi får nåt att göra alltså.

Kommentarer
Postat av: Papps

Jag packar ner mössan, så jag iallafall inte fryser om huvudet under nätterna hos dig!

2008-04-27 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0