Helt seriöst, Sivan!

Vad är det här för glass egentligen!! Kom alldeles nyss ihåg den där glassen jag köpte istället för bröd i fredags, den som enligt Sivan inte var nå god. Helt seriöst, vad är det för konsistens?!! Har aldrig sett något liknande! Som en blandning mellan gelé och klister ungefär! Och den smakade inte särskilt gott heller, jättesött och nästan lite lakrits. Mysko. Den får bli drinkar i framtiden, till exempel på lördag när jag ska ha en liten liten snabb förfest innan maskeraden.

Kommentarer
Postat av: Sivan

hahahah, ja jag vet. mycket märklig. jag hade stora förhoppningar på den där men icke.

2008-04-25 @ 11:35:39
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0