fler skumma drömmar

Jag tror att jag har kommit in i en period med skumma drömmar nu igen. Inatt drömde jag att jag fick barn, helt plötsligt liksom, ingen anade nåt! 55 sekunder tog det för mig att klämma ut ungen (läste detta på ett papper som jag fick med den). Sen skulle jag ta hand om den efter bästa förmåga så jag hittade en av mammsens och pappsens handdukar (tvättade utan sköljmedel, dvs jätterivig och vass), la på ett par servetter för att göra det lite mjukare och lindade in den stackars ungen. Tyvärr var servetterna använda och det låg kebabbitar på dem, så bebisen började äta på dem. Den var jätteknäpp och fick fullt av tomatsås i ansiktet. Det hände en massa andra skumma grejer också, men jag har glömt en del.

Tror detta tyder på att jag fortfarande ska vänta typ 10 år innan jag skaffar barn (har sagt det sen jag var 18 ungefär). :-P


Nu ska jag åka och sälja brux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0