eufori

Helt sjuuuuuukt vad bra det gick!!! Vi hade ju smygpremiär idag och vi var bäst! Plötsligt så funkade liksom bara allt, alla texter satt och vi kom in på rätt ställen i nästan alla låtar! Jag var knappt ens nervös innan, vilket var mycket konstigt. Vi hade världens bästa spexpublik också, de interagerade precis som en spexpublik ska göra och jag skrattade återigen så jag fick ont i magen! Och det bästa av allt var att kören hördes bättre än både skådisar och orkester (förra året hördes vi inte alls) :-D

Nu ska jag sova, imorron är det den riktiga premiären och sen premiärfest. Det ska bli grymt!!

Btw, biljetterna börjar ta slut, så skynda er in på www.jubelspexet.se

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill också se!! :(
Minns förra årets strapatser med fel vecka/datum på min ledighetsansökan..

2008-04-07 @ 22:49:13
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0