ett stört liv

Mitt liv är stört. Jag skulle verkligen må bra av att gå ut imorgon, bland vanligt folk, men jag har verkligen inte tid! När man festar med samma samma samma folk helg ut och helg in så blir kth-folket liksom normen, men jag tror att det finns annat folk som är helt annorlunda som jag borde ge mig ut och träffa, undra när?

Igår efter skolan så bastade vi med kören. Skolan höll på tills halv 8 ungefär, då jag smet från sista spanskalektionen och gick till bastun. Bastun höll, för min del, på till klockan 2 ungefär. Det är sjukt länge. Då insåg jag att tunnelbanan slutat gå för längesen och vi skulle dessutom städa efter oss. Funderade ett tag på att åka taxi, men världens snällaste Jennifer lånade ut sängplatser åt oss som var kvar. Hon är nog världens bästa hotellföreståndarinna! Hon hade till och med tandborstar åt oss!

En till dum grej jag gjorde igår var att jag skulle ta bort sminket med kokos-bodybutter (det sista försvann inte ens med tvål, och det brukar ju försvinna med hudkräm). Dessvärre råkade jag smeta in bodybuttret på linserna och såg jättesuddigt hela kvällen. Och hela natten låg ögonen och geggade sig. Men nu har jag varit och hämtat mina nya linser så jag hoppas att det blir bra snart.


Nu måste jag ta tag i livet, det här håller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0