dvd-boxfunderingar

Okej. Manusförfattarstrejk i Hollywood. Jag hajjar grejen. Men allvarligt! 2 1/2 men. Hur få avsnitt finns det egentligen??! De visar ju verkligen samma om och om och om igen! Den serien har kommit på dvd-box på jobbet nu också, så jag vet att det finns minst 3 säsonger. Skumt

På tal om dvd-boxar så har vi en box med tre filmer med Linus på Linjen på jobbet. Helt allvarligt, vem köper den?? Vem vill se flera timmar av:


?

Det är helt bortom mitt förstånd. Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha... Ja, VEM ser linus på linjen, videoboxen? Speciellt i ett svep? Snacka om grav överdos! Kanske nån med autism, förresten? Då kan det kanske vara en höjdare???

2008-04-15 @ 06:52:47
URL: http://jerusalem.blogg.se
Postat av: Mammsen

Nä, tacka vet jag Knut på linjen http://www.youtube.com/watch?v=RRARk2euTpg

2008-04-15 @ 08:46:10
Postat av: Jenny

Haha, det är ju jättekul ju!!

2008-04-15 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0