det tredje bröstet

Näe, ikväll var ingen bra kväll att sälja brux på. Får nog ta och köpa loss dom runt 40 st jag har kvar. Blä! Nåja, snart kommer skatteåterbäringen (måste bara deklarera först) :)

Nu ska jag sova. Imorronbitti när jag vaknar hoppas jag att mitt öga inte har förvandlats till ett tredje bröst igen, för det var verkligen ingen höjdare! Isf får jag ta och sy mig en face bra (som i Ally McBeal ni vet) illa kvickt, för sen ska jag ju till Scania och vara lite representabel för mitt projekt. Helt seriöst, det såg verkligen ut som att delen under ögat, typ det undre ögonlocket eller vad man ska kalla det, hade förvandlats till ett hängbröst. Läskigt! Hoppas verkligen inte att det var nåt allvarligt. Har som tur var inte märkt av något annat (förutom den dumma finnen förstås).

Det blev inte heller någon hembjudning ikväll. Jag åkte till Adeliina efter spanskan istället för att sälja brux där (uruselt som sagt). Men lägenheten hann i alla fall bli städad innan planerna ändrades. Perfekt!! Så nu kan jag köpa mig ett par krukväxter också (hade bestämt mig för att inte göra det innan jag städat).


Nä, sova. Borde egentligen förbereda mina intervjufrågor tills imorron, men jag får lov att göra det imorronförmiddag istället. Ska vara på Scania 13.30 om jag inte minns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0