bruxbanger

Idag bangar jag på bruxförsäljning. Jättedumt säkert, men jag måste städa och plugga. Har även fått världens dummaste finne alldeles bredvid ögonvrån, så jag vill helst inte visa mig bland folk.. :-P Fast i eftermiddag ska jag träffa de personer jag ska hänga med ett par veckor i höst och sen ska jag gå och se Kårspexet.

Nu ska jag gå en promenad. Visste ni att det är skillnad på ATG-ombud och Ticnet-ombud. Det visste då i alla fall inte jag. Så nu ska jag gå och leta reda på ett av de fem Ticnet-ombud som finns i stan.



För er som inte vet vad detta brux är kan läsa här. Det antalet vi ska sälja är 65 stycken per person. Det innebär att det är knappt 1400 personer som säljer denna tidning. Och målgruppen är ytterst begränsad. Svårt uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0