borde borde borde

Jag har jäääähääättemånga borden i mitt liv just nu. Jag borde kontakta företag, jag borde specificera min projektbeskrivning, jag borde städa lägenheten, jag borde diska, jag borde köpa strumpbyxor, jag borde epilera benen, jag borde tvätta håret och jag borde framförallt sova! Men just nu är det bara spex spex spex som gäller. Var på teatern mellan 11.45 till 23 idag. Läääähääänge!
Var helt sjukt trött imorse när jag åkte in till skolan för att skriva spanskaprov och är fortfarande helt sjuuukt trött! Men det är kul, och roligt. Spexet är jättejätteroligt, jag skrattade flera gånger så jag fick ont i magen!

Sjöng fel jättemånga gånger ikväll på genrepet så jag hoppas att det går bättre imorron. Det bästa är att vi i kören hörs i år, det gjorde vi inte förra året. Det värsta är att vi står med munnen en handbredd i från micken (alltså, jag skojar inte, vi gör det!) så om man sjunger fel så finns risken att det hörs. Och om rösten spricker om man typ är nervös eller ouppsjungen så hörs det nog också.

Kan även meddela att jag har varit sjukt duktig och nyttig ända sen i lördags! Har inte ätit nåt onyttigt alls faktiskt. Har inte ens nåt sug efter det, så skönt!! Ska hålla det fram till festen på lördag och eventuellt fortsätta så gott det går efter det också, måste ju trots allt satsa på beach 2010!

Nä, oj vad mycket svammel det blev. Sova var det.
Imorron ska jag vara på teatern klockan 15.45. Klockan 19 har vi smygpremiär, sjukt ju! Innan dess ska jag sova tills  jag vaknar av mig själv och förhoppningsvis fixa lite med kandidatprojektet.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag ar också massa borden:(

2008-04-04 @ 00:28:02
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: al

Ooh, roligt med spex!! =))

2010 är ett bra mål, det ska jag med börja satsa på istället =)

al

2008-04-04 @ 00:30:28
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0