balkonglunch

Nu har jag nästan ätit min första lunch ute på balkongen. Det var lite väl kallt att sitta där i t-shirt så jag gick in efter halva portionen. Men med en liten matta under fötterna och en tröja så sitter jag nog snart där varje dag. Ett bord vore nice också.

När jag var ute och promenerade hittade jag en jättebra affär. Det var en sån där fyndaffär, typ Dollarstore i Kramfors som sålde allt möjligt. Jag köpte ett paket säkerhetsnålar, betongkrokar, en tekula och tre tennisbollar. Tennisbollarna ska jag ha till att tumla mina täcken och kuddar nån dag. Det ska bli riktigt nice att få det gjort.

Nu ska jag skriva lite spanska. Bye
Kanske ska kila ner i tvättstugan på en gång och se om det finns nån tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0