Virrig måndag

Ja, lördagkvällen sög alltså. En av årets roligaste fester, tyvärr rätt dåligt organiserad. Kvällen innan sas det att man inte behövde köpa förköpsbiljetter för det skulle finnas 100 biljetter i dörren, så kom man bara i tid skulle man komma in. Så var det INTE! I dörren fanns inga biljetter. Så ville man komma in utan biljett var man tvungen att vänta tills alla 700 personer som köpt förköp/stod på lista/var nyblivna ettan gått in. Dvs typ 2,5 timmar. Så det sket sig ju!

Nästa år får jag vara med och phösa igen så jag garanterat får gå på festen! :-D


För övrigt har jag städat idag. Hade tänkt göra det imorron, men imorse fick jag meddelande från lilla mammsen som undrade om hon fick bo hos mig imorron eftersom alla hotell är upptagna pga läkarkongress. Självklart! Superbra, då fick jag en anledning till att få städningen gjord!

Igårkväll, efter att jag provsjungit mitt nya Singstarspel, hade jag svårt att sova. Skulle upp skiiiiiittidigt idag för att göra en mätövning i Ljud & Vib, så det blev typ 5,5 timmars sömn. Därför åkte jag hem efter lunchen och sov tungt ett par timmar. Nu på kvällen efter städningen har jag pluggat lite.

Oj vad virrigt det blev här nu känns det som! Jäjä. Imorron ska jag göra KOMA-lab på morgonen och så ska jag på spinning på förmiddagen!! Tänkte köra igång och försöka träna nu, antingen blir jag väl jättejättesjuk eller så blir jag frisk av det. Som det är nu är jag bara lite snorig. Ska på 45-minuterspass. Känns lagom att börja med det!

Sorry för virrigt och rörigt inlägg, är inte så bloggtaggad idag tyvärr. Imorron ska jag rensa datorn och sen försöka lägga ut den på annons! JIPPI! Hoppas att nån vill köpa!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0