Vill bli frisk!

Och tror ni inte att förkylningen tog om! Blä vad jag hatar att vara sjuk just nu! Har haft väldigt ont i halsen idag, knaprat halstabletter och druckit te utan framgång... Måste gurgla mera sånt där rosa som smakar jenka!

Snoozade en timme imorse innan jag stängde av väckaren, blev ingen tur till Willy utan en lång morgon i sängen istället. Imorgon blir nog likadan. Hade tänkt gå och registrera mig på diff-kursen, men det är klockan 8 så det känns inte så aktuellt när nästa föreläsning är klockan 13!

Ikväll har jag varit och ätit middag med mammsen och lillebror på greken i kungshallen. Sen gick jag och mammsen på bio med Kerstin och Kajsa. Mycket trevligt!

Imorron är det dags för n0llepubrunda på skolan, det brukar vara en höjdare! Får dricka mycket dunderhonung hos elektro för att bota min onda hals! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0