Speedad? Produktiv? Same same..

Oj vilken produktiv dag jag har haft! Gick upp klockan halv 7, åkte till skolan och var uppe på maskin 16 över 8. Eftersom vi inte var fulltaliga i projektgruppen satte vi oss och gjorde instuderingsfrågor i ljud & vib (KS på onsdag). Klockan 10 droppade de sista gruppmedlemarna in och vi kunde fokusera på att bestämma roller i gruppen. Jag har hand om tillverkning och utställning. Oj, kom på att jag inte skrivit nåt om projektet. Vi ska i alla fall ta fram en lösning på hur man kan vägstäda under parkerade bilar.
Efter lunch hade vi föreläsning och övning i ljud & vib. Klockan 4 när vi hade rast var jag inte ens trött (hade iofs sovit lite på föreläsningen, men vaknade till när föreläsaren hade spelat in sig själv när han sa AAAAAA UUUUU AAAAA UUU och sen gjorde frekvensanalys på ljudet. Oj vad vi skrattade!)
När vi slutade klockan fem (alltså, jag gick 8-5 och var där hela dan! REKORD!!!) gick jag för att boka upp mig på en ny labtid eftersom jag missade den jag var inbokad på i torsdags eftersom jag var sjuk. Tyvärr var alla tider slut, så jag gick upp till datasalen och mailade läraren och frågade om det fanns nåt jag kunde göra.. Passade även på att skriva ut morgondagens overhead till föreläsningen i KOMA.

När jag kom hem vid 6-tiden slängde jag in lite rotfrukter i ugnen. Åt dessa och åkte sen iväg till Ica Sickla och storhandlade. Det ekade i min lilla kyl innan!! Passade även på att äntligen köpa en pärm till alla mina papper!
När jag kom hem och hade packat in i kylen gjorde jag ett storkok med köttfärssås och pasta, fyra matlådor med båda och tre påsar sås i frysen! När allt detta var klart var klockan nästan tio. Då satte jag mig och satte in alla papper i pärmen, sen fortsatte jag med instuderingsuppgifterna. Fick in värsta flytet och när klockan var elva tyckte jag att jag nog kunde hålla på en stund till, på nåt sätt fick jag för mig att den fortfarande bara var runt tio. När jag gav upp var klockan tio i tolv!!! Men nu har jag bara 13 uppgifter kvar, sen har jag gjort alla 138 frågor till KS:en

Nu är jag enormt trött! Kommer aldrig att kunna ha en lika produktiv dag imorgon, helt omöjligt! Ska sova nu. Har KOMA-lab på morgonen imorron och kommer ju hamna i koma om jag inte sover hårt och länge (6,5 timmar...)

Oj vad svamligt det blev!
Nej! Glömde berätta om mina nya fina klistermärken också! Köpte fempack på Dollar Store i Kramfors för en tia, små glittriga klistermärken som jag satt och roade mig med på föreläsningen idag! Gjorde även ett grattiskort på övningen till Leffe som fyller halvvägs till 50.

NU ska jag sova. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Alex

Jesus vilken drive, grattis! :) Tänk på att de parkerade bilarna kan vara riktigt jävla dyra och låga.. Här på parkeringen vid skolan städade de häromdagen, blåste löv och barr med lövblås rakt på alla bilar!! Repor? Javisst, tack..

2007-09-11 @ 01:11:30
URL: http://alexkarlssons.blogg.se
Postat av: mammsen

Ja, det var då verkligen en produktiv dag. I'm impressed!!

2007-09-11 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0