Lisadagen

Idag har jag för tredje dagen i rad varit ute och ätit middag med mammsen. Mycket trevligt! I tisdags var vi på ett ställe här hos mig nere vid vattnet och åt lammfärsbiffar, sen sov mammsen över här hos mig. Igår flyttade hon till sitt hotell, och då var vi på ett ställe vid Centralbadet och åt sjötunga/canneloni. Och idag var vi på Barcelona och åt tapas. Mycket gott alltihopa!

För övrigt har dagen varit helt okej. Hade en väldigt lugn morgon. Hade tänkt boka in mig på nåt träningspass på förmiddagen, men det fanns inget som passade, så jag åkte in och gymmade istället. Sen hade jag en ynkipynkiliten föreläsning mellan 13-15 vilken jag sov mig igenom större delen av. Sen satt jag i caféet på bibblan och pluggade till 17.40. Fick nästan hela kapitel fem gjort vilket var dagens mål. När jag kom hem från middagen med mammsen gjorde jag klart alla frågorna och kollade på tvn samtidigt.


På fredag nästa vecka ska jag på maskerad. Temat är Viva Las Vegas och jag behöver nu hjälp med vad jag ska klä ut mig till! Det jag kommit fram till hittills är antingen Hjärter Dam, men risken är då att jag får nackspärr eftersom att jag måste gå med huvudet åt sidan hela kvällen (och det blir jobbigt att äta, kommer eventuellt att stoppa gaffeln i kinden). Eller så klär jag ut mig till nåt helt annat spelkort.

Har du ett bättre förslag på temat så får du gärna säga till!!!! Jag behöver all hjälp jag kan få, och det är som sagt om en vecka imorgon, så det är lite bråttom.


För övrigt har jag haft namnsdag hela dagen idag också. Detta har uppmärksammat av hela två personer: väldens bästaste Veronica och världens bästaste chefens fru. Tackar tackar!!

Nu ska jag sova. Hoppas jag får träningsvärk imorron, det var dagens mål med träningen :) Men eftersom jag är så otränad så blir det nog inte så svårt. Fast spinningen i tisdags kände jag inte av så mycket, kände mig bara lite tung i benen dagen efter. Fast jag höll på att svimma under passet...

Kommentarer
Postat av: Pappsen

De nya namnsdagarna har inte fastnat än. Lisa kommer av Elisabet och 19 november är rätt dag. Rätta mig om jag har fel...

2007-09-21 @ 09:33:56
Postat av: Mammsen

Meen -åhh.... STORT GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN, FÖRSTÅS...

2007-09-21 @ 16:42:06
Postat av: Alex

Det är knepigt det där med namnsdagar här nere.. kanske kan fixa den där kalender add-on:en jag hade till min Qtek med alla namnsdagar :)

2007-09-23 @ 11:06:22
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0