Fredag

Så gick ännu en dag. Var inte i skolan imorse klockan 8, då sov jag. Sen när jag kom hem så sov jag i nån timme också. Hur skönt som helst. Nu ikväll hade jag som enda mission att städa lägenheten. Och nej, det har såklart inte blivit av. Har röjt lite på bordet och vikt tvätt och diskat och så, men det är en hel del kvar. Hade tänkt möblera tillbaka sängen och bordet som de stod förut också, men jag måste ju städa först för att kunna göra det. En annan dag helt enkelt.

Imorgon ska jag jobba. Hoppas dagen går fort så det blir kväll nån gång! För på kvällen är det n0g (=n0llegasque). Typ årets roligaste fest!! Synd bara att jag ska jobba på söndag också, så det får inte bli för sent för min del.

Till veckan måste jag ta tag i dataförsäljningen också! Så är det nån som vet nån som vill köpa en bättre begagnad bärbar dator så är det bara att säga till, snart är det för sent!

Nu ska jag sova. På tal om sova, kolla in www.ikea.se/lugnasovrum och klicka vidare till nästa sovrum och kolla in min klasskompis Elin (den unga asiattjejen i filmen) ascoolt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0