Färdigspexat

Japp, det verkar faktiskt som att jag såg rätt igår när jag var sådär trött! Emma hade fått precis samma, U (som i underkänd) och 6 poäng. Och hon gick och hämtade tentan idag och fick veta att det var komplettering som gällde. SHIT vad vi ska plugga till den, skulle vara SÅ skönt att vara av med den! Marie fick också komplettering, så jag har några att plugga med!

För övrigt har vi spelat våran bästa spexföreställning ikväll. Allt gick verkligen super, och kören hördes för en gångs skull riktigt bra! Jag är riktigt sugen på att söka till nästa års spex också. Får se hur det blir. Men det blir nog så.


Alltså, hon som presenterar vädret på trean, varför pratar hon i särskrivningar??? Det är riktigt skumt!


Nu måste jag nog sova, börjar klockan 8 imorron och tänkte försöka gå dit tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0