Dags igen

Så var det dags för sista spexföreställningen. Imorgon alltså. Idag har vi haft genrep. Det började med att jag fick väääärldens hostattack under våran introlåt. Inte bra. Satt och hostade mig igenom hela första akten typ. Får bli cocillana imorron! För övrigt var jag lite otaggad, men siktar på att ge gärnet imorgon, sista föreställningen och allt! Det blir nog himla kul. Det blir iaf vår största publik, över 200 pers! :-D

Just det! Imorse hade jag KS också, mycket positiv överraskning! Den var inte alls så svår som jag väntat, så på ett sätt var det rätt skönt att jag inte pluggade så mycket igårkväll, det hade känts som en överdrift.. :-P Har jag tur och de inte är superelaka när de rättar kan jag lugnt få ihop 14 poäng av 20. (Man ska ha 27 poäng på tre KS:ar för att bli godkänd på teoridelen)

Sen har det inte hänt så mycket. Genrepet höll på från 14.45 till 23.00, så jag har kommit hem rätt nyss. Imorron ska jag upp och tvätta klockan 7, men ska inte infinna mig på skolan förrän 13.30, så jag kan sova lite på förmiddagen. Borde ju kanske städa lite eftersom jag inte gjort det på ett par veckor (Ja, det är JÄTTEstökigt). Får se hur det går.

Gonatten

OJOJOJ!!!!! Kollade precis resultatet på termotentan! Var ju heeeelt säker på att jag skulle få fyra poäng igen, dvs en poäng under kompletteringsgränsen. Som det ser ut just nu med mina väldigt trötta ögon så står det en 6:a på poängantalet. Jag förstår ingenting. Måste nog sova en stund och kolla igen imorgon. Men om det är som det ser ut så får jag alltså komplettera!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Neh, jag kan inte jubla än förrän jag fått det bekräftat. HÅLL TUMME!!!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

komplettera??
KS??
termotenta??
Blogga på svenska...
//N

2007-09-13 @ 07:09:06
Postat av: Mammsen

Jag håller tummen hårt, men är ganska säker på att du sett rätt!! Du är ju bara BÄST!!

2007-09-13 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0