Dagens bästa

Dagens bästa, och troligtvis enda, händelse var när jag fick min Macbook! Äntligen kom den, och det på utsatt tid. Dessutom var jag hemma när den kom, var ju orolig att den skulle komma när jag var borta.
Så dagen har gått åt att försöka förstå och lära mig mac. Har inte använt mac sen gymnasiet och det var ju faktiskt ett tag sen nu! Efter att ha sett en bra instruktionsfilm på internet förstod jag hur man gjorde för att installera program. Först fattade jag noll, det låg bara en himla massa ikoner på skrivbordet!

Nåja, jag har hunnit med att gå på en mätövning i Ljud och vib också.

Men annars har det faktiskt inte hänt nånting annat på hela dagen. En renodlad mac-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0