Bodypumpad

Idag har det inte gått så jättebra att plugga heller. Har gjort några instuderingsuppgifter och några termouppgifter. Koman däremot går inte så bra alls faktiskt. Läste typ fyra sidor igår, sen somnade jag. Det är ett väldigt bra sömnpiller den där koman.

Strax efter fyratiden åkte jag in till skolan och gick på bodypump. Har inte varit på det på över ett år och har väl inte tränat på ungefär lika länge. Hade typ dom lägsta vikterna hela passet, men redan efter en kvart skakade hela mina ben. I slutet av passet skakade precis varenda muskel i hela min kropp. Så imorron kommer jag nog inte att ta mig ur sängen.

Nu är den stora frågan om jag ska se på 50 first dates eller Desperate housewives. Hade ju som mål att komma ikapp med hela serien innan den började nu förra veckan. Det gick sådär... Men nu har jag i alla fall kommit ända till avsnitt 14 tror jag! Jag kan bestämma mig medan jag lägger maten i matlådor. Måste verkligen bli bättre på det där med att ha med mig mat. Har bara haft det tre dagar sen skolan började!!! Det är inte bra, speciellt inte med tanke på att dom har höjt priset så sjukt mycket på skolan!

Funderar fortfarande på fredagens maskerad. Pappsen föreslog lillebrors kaktusoutfit (Las vegas ligger ju i öknen) från förra sommaren. Tyvärr så tror jag inte att jag kommer i den gröna byxdressen, måste bodypumpa lite till isf... Men jag skulle ju kunna strunta i att smörja in mig hela veckan så blir jag lika torr som öknen...

Kommentarer
Postat av: Alex

Har kåren höjt priset igen?

2007-09-24 @ 14:54:23
URL: http://alexkarlssons.blogg.se
Postat av: Anna

Ha, ha ditt sista förslag var kul!

2007-09-24 @ 20:24:09
Postat av: Kusin J

Men, vilken stackars tjej på klippet!!! Och hon fortsätter även efter kaskaden! Vilken hjälte!

2007-09-25 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0