Ängel

Varför är det ingen som kommer hem till mig och städar och diskar och ger mig vindruvor och melon när jag är sjuk?? Och som klappar mig på ryggen när jag hostar hela nätterna.. Ska det vara så mycket begärt??

Nu har jag i alla fall diskat. Det var väldigt mycket disk! Och igår kom min supersnälla granne upp med tre sorters varma koppen, precis när jag var som mest sugen på sparrissoppa! Hur tur kan man ha??

Jo, kanske jag överlever ändå. Och när jag hostar på natten kan jag ju alltid ta cocillana! Lite morfin har väl ingen dött av?? :-P

Kommentarer
Postat av: mammsen

OJOJ - synnom synnom! Nu åker jag raka vägen till ICA och köper melon o vindruvor och laddar upp tills du kommer hem i morgon kväll!!! Lite klappar på ryggen kan det också bli! 1000 kramar till världens bästa tjej!

2007-09-06 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0