4 weeks and not one word

Ja, nu är den tydligen på väg. Det stod ju inatt att den skulle levereras den 2-4 oktober men nu står det i mailet jag fick idag att den kommer senast den 28 sept! Det är på fredag! Wiii! Men jag hoppas att dom ringer dagen innan dom tänker komma så jag vet när jag måste hålla mig hemma, jag kan ju inte sitta här och trumma med fingrarna och vänta på my precious macbook hela dagarna fram till på fredag!

I morse hade jag iaf KS i KOMA. Vet inte alls hur det kan tänkas ha gått, det känns som att alla poäng på den är bara bonus, så jag hoppas att jag lyckades chansa mig till några iaf.

Efter KSen och lite Ljud&vib-plugg i bibliotekets tystaste rum åkte vi till Odenplan och åt vietnamesisk buffé. Hur gott som helst!! Sen åkte jag och en projektgruppskamrat till St. Eriksplan och mötte upp en vägsoparkille och hans vägsoparmaskin. Fick titta på och i maskinen och vet nu allt om hur den får upp skräpet från gatan! Mycket trevligt! Tyvärr hade han lyckats köra sönder den så vi fick inte åka med, men vi fick ringa nån annan dag om vi ville följa med på en soptur.

Sen åkte jag tillbaka till skolan och sammanfattade nästan alla kapitel inför morgondagens KS i ljud&vib. Klockan 19 hade jag köraudition. Det gick sådär, var inte så förberedd och lite nervös.. Får väl se vad dom säger, om dom vill ha mig...

Vid 10 i 8 var jag hemma igen. SJUKT trött och hungrig. Orkade verkligen inte laga nån mat så jag gick ner och köpte sushi istället. Så idag blev det asiatiskt tema på min mat! Sen jag kom hem har jag inte orkat plugga nånting, och nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Jag är så sjukt trött så att det går ändå inte in nåt. Får läsa igenom min sammanfattning på vägen till skolan imorron och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0