Startskottet

Så var det måndag igen. Denna hektiska vecka har äntligen börjat! Det kommer att hända så mycket kul, men det kommer att bli kämpigt. Imorgon ska jag åka härifrån med tvärbanan som går 06.51, hur sjukt tidigt är inte det?!!! Klockan 07.30 ska vi börja förbereda frukost åt drygt 400 personer.
Sen drar mässan igång i dagarna två. Och imorgonkväll är det bankett med efterfest på Café Opera.

Idag har jag hjälpt till och förberett våra fikarum, dvs tagit emot kaffemaskiner, burit tunga möbler och tagit emot konstnärer. Mycket spännande, det är inte ofta jag umgås med konstnärsmänniskor nuförtiden. Så det var kul!

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorron. Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0