simply the best

Ikväll var jag bjuden på födelsedagskalas hos en klasskompis flickvän som fyllde år förra veckan (samma dag som pappsen). Men eftersom det har varit en slitsam vecka (framför allt förra helgen) bestämde jag mig imorse för att stanna hemma för en lugn kväll istället. Och när vi sedan satt kvar till strax efter klockan 19 för att skriva vår rapport kändes det som ett mycket bra beslut.

Så när jag lämnade skolan gjorde jag det enda rätta en dag som denna (payday), jag gick och köpte fyra små rätter som jag åt framför tvn som visade idol. (Och VARFÖR åkte Daniel ut??? :()

Efter detta tänkte jag dricka drinkar av spriten jag köpte på tax-freen i måndags. Sagt och gjort. Efter en halv somnade jag nästan! Det var nog en ganska dålig idé efter en vecka som denna. Så jag funderade på vad jag kunde göra som skulle hålla mig vaken (jag kunde ju liksom inte gå och lägga mig klockan halv 10). Jag utmanade helt enkelt mig själv i Singstar! Jag vann!

Nu ska jag nog ta och sova. Imorgon ska jag jobba hela dagen. Och på söndag.

Nästa vecka är det tänkt att vi ska skriva klart vår rapport och skriva hemtenta i ergonomi och dessutom bygga två fysiska modeller i två projekt. Säkert nåt mer också.

Sova var det. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0