planer i kras

Så kom äntligen dagen med stort D. D som i Desperate Housewives. Efter 71 avsnitt sedda på liten dataskärm skulle jag äntligen få se det på tvn, på rätt tid och med reklam. Och jo, visst fick jag se det på tvn. Men inte på rätt tid, och utan reklam. Anledningen till detta var att jag satt i skolan till 21.20 (behöver jag säga från 9.00??). Som tur var köpte jag ju en adapter till tv-sladden i helgen så att jag kunde se avsnittet på tvn ändå.
Vi kände oss rätt nöjda med vårt arbete igår och planen var att vi skulle bli klara till senast klockan 17 idag. Men icke.
Allt detta finlir för att få till rapporten rätt, tidskrävande! Men nu är den så gott som klar, förutom att vi inte lyckats få dit separata sidnumreringar på bilagorna. (Nån som vet hur man gör?)
Jag tycker i alla fall synd om lärarna som ska rätta rapporterna, de flesta grupper har precis som vi skrivit närmare 50 sidor, så vi lär väl få tillbaka dem lagom tills vi tar examen.

Just nu håller jag på att bli jätteförkyld. Det är så torr luft i datasalarna på skolan så jag har fått jätteont i halsen. Hoppas att det går över, för jag har inte tid att bli sjuk!!!

Imorgon har jag mitt livs första hemtenta. Har ingen aning om hur det fungerar, så jag får väl ta det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0