löser mysterier utan framgång

Idag var det sjukt på jobbet! Det märktes verkligen att det var lönehelg, för vi hade kö i båda kassorna nästan hela dagen från 14-21! Crazy! Men skönt att dagen fick gå fort i alla fall!

Under dagen var det ett par som köpte en adapter från macbook till tvn, och en sån har jag ju varit ute efter ett par månader nu, så det var en glad överraskning att se att vi hade fyra stycken hemma! Så nu ikväll har jag för första gången sett film på tvn istället för på 13"-skärmen. :) Nice!! Fast jag blir ju så rastlös så jag brukar ju alltid kolla mailen/facebook/nätet samtidigt, och det kan man inte göra när man ser det på tvn (upplösningen ändras).
Såg i alla fall "I now pronounce you Chuck and Larry", riktig b-film! :-P Men jag fick skratta lite i alla fall. Har inte sett på film alls sen jag började se Desperate Housewives. Och nu när jag äntligen kommit ikapp (efter 71 avsnitt) måste jag i alla fall testa att se ett avsnitt på tvn, med reklam och allt, måste ju jämföra vad som är bäst..

Nu ska jag sova. Jobbar imorgon också. Det blir nog lite lugnare, brukar alltid vara det på söndagar, men vi hade endast 0.24 kronor i timprovision idag, så imorgon måste vi jobba upp det för att få mer än en femma den här månaden!

Sova var det. Och lite mysterielösning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0