lagom självgod

Undra om jag berättade att jag fick mitt hyreskontrakt i tisdags? Så nu måste jag bara fixa kvitto på betald kåravgift för papper på att jag studerar fixade jag igår. Det ska bli riktigt kul att flytta! Jag håller för fullt på att spana efter en bättre begagnad soffa. Hojta om ni ser nån! (Den MÅSTE vara skön att sitta i!)

För tillfället håller jag på att somna. Nej, tvätta skulle det stå. Men båda är nog rätt. HAHA!

Just nu minns jag inte vad jag skrev om igår. Jag antar att jag skrev om vårat studiebesök hos elektrikerna.
Idag har vi i alla fall jobbat vidare med våra två projekt. Ergonomin går helt okej, vi har kommit fram till vad vi ska bygga nu och börjar bygga imorgon. Dop-projektet däremot går segt, men det har trots allt lossnat lite idag då vi fick hjälp från snälla Micke istället. Plötsligt såg vi möjligheter istället för problem! Så imorgon ska vi välja motor och fixa en hel massa andra grejer.


Jag har fått en del kommentarer om att jag ibland är lite kryptisk i mitt skrivande. Och jo, ibland är jag nog det. Men det finns vissa grejer jag inte vill skriva om, som jag istället skriver en minnesanteckning till mig själv om. Okej?

Oj vad rörigt det blev. Märks det att jag har fullt upp för tillfället eller??
Nu ska jag gå och kolla till tvätten, sen ska jag kolla på mera desperate, har precis kommit ikapp! Äntligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0