höhö

Nu är det kväller. Väldigt mycket kväller. Jag borde sova för längesen. Men imorse när jag skulle åka till jobbet så hade jag typ inget batteri i telefonen, så jag tog med mig laddaren och laddade lite medans jag strök min skjorta. Sen lämnade jag laddaren där eftersom jag skulle på fest/gå ut efteråt. Så nu har jag fortfarande typ inget batteri i telefonen, och inte heller någon laddare, så jag måste ladda telefonen via datorn lite innan jag kan sova.

Ikväll efter jobbet har jag i alla fall varit först på fest i Liljeholmen och sen på Sturecompagniet med Johanna och hennes syrra och jobbarkamrat mfl. Mycket trevligt! Fast jag fick nog min största diss nånsint :.P

Nu måste jag nog sova, för ögonen svider! Imorron är det jobb som gäller igen. Min arbetskamrat som jag ska jobba med har bytt med den andra tjejen som jobbar där för att hon fyller år nästa helg, så jag jobbar med "fel" tjej den här helgen..

Sova. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0