Hemtentan avklarad

Nu har jag suttit här vid mitt köksbord i 12 timmar i sträck. Med undantag för ett par toalettbesök, ett gäng turer till kylskåpet, en stund då jag satt i sängen och läste om synen, när jag åt middag i sängen och såg slutet på vänner och en kort stund när jag la mig ihopkurad på sängen för att jag var trött på elendet.

Som vanligt när det gäller allt så var jag oerhört ostrukturerad. Hade en plan från början att beta av frågorna uppifrån och ner, men det sket sig som vanligt. Så efter ett par timmar hade jag svarat litegrann på nästan alla frågor, helt utan struktur. Men nu den senaste timmen började saker ordna upp sig, och nyss lämnade jag in, en hel timme till godo!

Varför göra nåt i god tid när man kan göra det i sista sekund?

Otroligt nog är lägenheten fortfarande sjukt stökig! Men jag har gjort i stort sett allt annat. Gick igenom alla mina brända skivor från gamla datorer. Ville hitta musik med Galenskaparna, men hittade istället en hel drös med gamla partybilder från typ -04. Var ju helt enkelt tvungen att lägga upp dem på FB. :)

Nä, jag kanske ska sova nu då, fick ju en hel timme på köpet bara sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0