Hemtenta

Idag och imorgon skriver jag hemtenta. Eller, ja, jag har ju inte riktigt börjat än.. Hade inte ställt någon väckare idag, så jag vaknade klockan 11, mycket skönt att få sova ut. Dessvärre drömde jag en oerhört obefogat hemsk dröm om en person som jag inte haft kontakt med på många år nu. Mycken mystiskt! Drömde även att jag hade en stor novemberkaktus i mitt fönster som precis skulle slå ut i blom, även detta var mycket osannolikt!!!

När jag såsmåningom kände att det började vara dags att kliva upp hade solen redan börjat sin bana nedåt igen. Men eftersom jag inte minns senast jag såg dagsljus live så tog jag på mig och gick ut på en promenad. Tog även med mig min röda dramaten då planen var att storhandla. Hade slut på ALLT verkligen!

Gick till Sickla där jag först köpte en handkräm på Åhléns och sen gick till Willys för att storhandla. Hade fula knallröda mjukisbyxor, så jag kände inte så mycket för att shoppa.. På Willys hade de kiwi i korg för 10:-, jag köpte två! Så nu har jag ett kiwiberg med 27 kiwisar på mitt fruktfat!! Nåt tips på vad man kan göra med dem?? Ja, äta förstås, men nåt kul?

Nu har jag precis varit på Fine Food och köpt fyrkornskross. Det var det enda som saknades för att jag skulle kunna baka Anna Skippers superduperbröd! Vad säger man? Allt för att slippa plugga...

Återkommer, bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0