Hemtenta dag 2

Idag är dagen då tentan ska in. Närmare bestämt innan klockan 23.59 ikväll. Jag har svarat på typ hela fråga 1, typ hela fråga 2 och typ hela fråga 3. Har med andra ord hela fråga 4, 5 och 6 kvar.

Hade ställt väckarklockan på 9, men snoozade till halv 10 (har nog en för skön säng!). Åt frukost till 10 och sen satte jag igång. Har även hunnit med att maila chefen angående ledighet 5-6 och han skrev att det inte var några problem. OJ!! Vilket långt och skönt jullov jag får då! 24 dec-17 jan! :) Riiiiktigt nice! Jag ser fram emot det väldigt mycket just nu, och planerar att bli ordentligt bortskämd av mor och far! :D
Utöver detta har jag även hunnit med att byta presentationsbild på Facebook. Lillebror blev ju så generad av den gamla:

Min nya är från Cypern i våras. Jag var bara tvungen att se om jag fick plats. :)


Nä, hemtenta var det ja.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahahahahahaha! Den e nice!

2007-11-29 @ 21:01:45
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0