Hemtenta 2

Sen sist har brödet bakats:
image153


Har dessutom hällt i mig tre koppar te från min nya tekanna (klarar nog inte fler, då drunknar jag..), ätit tre av mina tjugosju kiwisar, så nu ser berget ut så här:
image154


Måste även visa min fina julgran som jag fick av Södra på Armada och att den lever fortfarande!!!!
image155


Just nu väntar jag på att mina fläskben som ligger i ugnen ska bli klara, det dröjer nog nån timme till. Men var inte oroliga! Jag har faktiskt börjat så smått på tentan också, har skrivit ihop hela fyra rader om belastningsskador (fråga 1a). Kanske inte har skrivit att tentan är i ergonomi, nu har jag.

Nä, ska väl ta och knåpa ihop de 75-125 orden om belastningsskador nu, så jag kan ta fråga 1b sen...

Kommentarer
Postat av: Mammsen

HAHAHA - jag öppnade din blogg, men visste att du skriver hemtenta idag, så jag funderade i mitt stilla sinne lite över vilka projekt som skulle påbörjas idag... Och si, det var handling, fotografering, stillebenskapande, bakning... En massa saker, och ÄVEN några ord på hemtentan... hihihi....

2007-11-28 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0