hemsk helg

Alltså, det kan ju inte vara bra för hjärtat att gå runt och vara irriterad i 9,5 timmar i rad. Det har jag gjort nu två dagar i rad.

Lugnade ner nerverna med två avsnitt av Desperate Housewives nu när jag kom hem. Tänkte bara se ett, men då slutade det med "To be continued..." så jag var tvungen att se vad som hände!

Funderar för övrigt på vad jag ska se fram emot när den här veckan som kommer är slut. Min tideräkning är typ före och efter Armadaveckan just nu, och vad som händer efter har jag ingen som helst koll på!

Nu är det i alla fall sovtajm, imorgon börjar allt så smått med att fixa klart loungerna och på tisdag klockan 7.30 drar det igång. Fun!

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0