behöver nog ny stridsplan

Uppdatering angående flytten enligt önskemål: Jo, jag har ganska nyss flyttat till en ny lägenhet, men när jag flyttar i början av februari kommer jag att ha bott här i ett år och en månad, så att så ny är den inte. Den nya lägenheten är dessutom större, förmodligen ljusare, har typ olika rum (typ en hall och ett kök) som man kan vara i (dvs inte ett kök som ligger i hallen, och man kan ha en skohylla mm)


Nåja. Idag var planen att ha en lung kväll, på sin höjd se idol med Johanna och ev. Christoffer. Alla planer gick i kras då jag istället hamnade på backhäfvpub i smörjis efter skolan. (Backhäfv = två personer sätter i sig en back 3.5or på så kort tid som möjligt, smörjis = vår sektionslokal). Vad ska jag säga om det mer än att jag nyss kom hem. Håller på att koka makaroner till middag nu, och klockan är snart halv 1..

Detta gör alltså att jag, tillsammans med den nästan hela öl jag drack till middagen i onsdags och det glas vin jag drack till middag igår kommer att dricka alkohol 6 dagar denna vecka...


Igårkväll när jag var på väg hem lyckades jag dessutom med den förskräckliga saken att tappa bort sl-kortet också. Var så himla trött efter hård vecka + middag och vin med mammsen så att jag orkade inte lägga ner det när jag hade visat det på tvärbanan. Därför låg det nog kvar i knät när jag gick av och hamnade på golvet. Så nu måste jag köpa ett nytt... Inte så kul! Ska ringa hittegodsavdelningen på SL först och se om nån vänlig själ har lämnat in det..

Nu måste jag sova. Har två hårda dagar framför mig. Imorgon ska jag vara på skolan klockan 14.14 (dessa teknologer..) för första spexfesten. Då ska jag även kunna de låtar vi ska sjunga på sittningen. Och på söndag är det kryssning som gäller.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Oh no!! SL-kortet :( hoppas hoppas att du hittar det.

2007-11-17 @ 08:43:44
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com
Postat av: Anna

Nu är jag uppdaterad angående bostadssituationen! Visste inte att nuvarande bostad var så liten... Du verkar ha det fullt upp med allt just nu! Kul att läsa! Ikväll ska tom en tvåbarnsmor ut och roa sig... Vad sägs om det?

2007-11-17 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0