bassgetti i kroppen

Idag vaknade jag innan väckarklockan ringde, dvs innan klockan 6. Förmodligen inte många minuter innan, men när klockan ringde tänkte jag att om jag snoozade då hade jag aldrig vaknat. Så jag klev upp och åkte iväg till skolan (tog väl nån timme däremellan) och hade litteraturseminarium.

Efter seminariet åkte jag till Willys i Sickla och köpte bakgrejer. Vi har en bakgrupp i klassen (+ några till). En bakar till varje fredag så vi får kakor! Så till imorgon är det min tur. Jag slår på stort och bjuder på Valnötkolapaj a'la Arnes. Men vi har blivit så många i gruppen nu så man måste baka dubbel sats, så min paj blir fyrkantig. Får se hur det går med kolasmeten, det brukar ju vara svårt att koka dubbel... Håll tummarna!

När jag varit hemma och lämnat det jag handlat åkte jag in till stan och mötte Emma och Hanna. Vi gick till Centralbadet och hade en lång och skön eftermiddag inklusive lunch. Hanna hade en behandling klockan 3 så då passade vi (då hade Elin anslutit också) på att sola lite också. Jag somnade ganska gott i solariet... Vi tänkte ta ett glas vin efteråt också, men det var helt omöjligt! Vi var helt slut efter att ha relaxat så länge!

När jag kom hem och ätit mat gick jag en sväng till andra sidan kanalen (via båten) och hämtade en tavla till pappsen hos en jazzgubbe.

Nu ska jag koka kolasmeten. JUMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0