ännu en trött dag

Igår hade jag jättejättesvårt att sova. Dels på grund av att jag hade invigit min nya tekanna, inte helt okej att dricka tre koppar english breakfast sent på kvällen (det heter nog breakfast av en anledning), dels på grund av att jag tänkte på allt jag missat förra veckan som jag nu måste ta igen och dels på grund av en annan sak som jag inte visste hur jag skulle göra med.

Somnade nog framåt fyra nån gång. Detta gjorde att jag när klockan ringde klockan kvart över sex inte var särskillt pigg på att kliva upp. Ställde om klockan på dels 7.55 och 8.20. Klockan 7.55 skulle jag skicka ett meddelande till Marie som sa att jag stannade hemma på förmiddagen, och klockan 8.20 skulle jag kliva upp. Snoozade typ 40 min innan jag stängde av för gott och somnade om. Vid halv 10 gick jag upp, duschade och åkte till skolan.

Var grymt trött hela dagen. Meningen var att vi skulle åka på studiebesök med ergonomiprojektet till två elektriker som slutade jobba klockan 18. Som tur var så fick vi komma redan klockan kvart över fyra, så det blev inte fullt så sent som det hade blivit annars. PHU!

Nu ikväll har jag så gott som sett ikapp Desperate Housewives. ÄNTLIGEN!! Började med detta projekt i början av augusti om jag inte minns fel. Målet var att se ikapp innan säsongen började i slutet av september. Det gick ju inte så bra. Men nu ligger jag bara ett endaste litet ynkipynki avsnitt efter. Och igår råkade jag komma över alla de avsnitt som sänts i USA så inom en snar framtid ligger jag före istället för efter!! Hehehe.

Idag har jag för övrigt ätit mitt allra sista p-piller i studien. Har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra imorgon, om jag ska börja på nya eller låta bli. Ska nog ringa hon som har hand om studien och rådslå.

Just nu vill jag bara att någon av mina livlinor ska svara på anrop så jag kan få en grej överstökad och sova en god natts sömn sen!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

MEEN - blir man nyfniken eller blir man inte??

2007-11-21 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0