0=0

0=0 och 8 st tjugolappar = 8 st cider på smörjis, alternativt ett lagom gäng cider och ett lagom gäng tequila. Och imorgon ska jag på kryssning. Sa nån sova??

Kvällens höjdpunkt var när jag fick tillbaka min sångbok som försvann ungefär vid första bluddret förra året, dvs i början av augusti (Förra året). På nåt sätt hamnade den bland Kickis grejer, och jag hittade därefter en annan sångbok som jag tog till min egen, som senare också försvann. Efter den snodde jag Petters sångbok som "råkade" försvinna i höstas, och det är ju inte helt lätt att argumentera sig till en sångbok som det står en helt annans namn i... Men nu har jag fått tillbaka min som det står mitt namn i! Och med mina sångargasquelåtar i, och med mitt vredesutbrått på sidan 26 ("hurra för Svealand, hurra för Götaland, hurra för potatisland"... "WTF?!°! Är det nån som har en penna?!!"... 'fixa fixa' => "Hurra för Norrland!!!")

Ja, nu hörde jag klart och tydligt att nån sa sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0