Willys!

Willys har öppnat i Sickla! Sensation! Äntligen kan jag köpa billig mat (bor ju vid sveriges dyraste mataffär om ni missat). Idag var jag där och storhandlade, med min dramaten. Har ju inte riktigt orkat ta mig till affären de senaste dagarna (veckorna) och det ekade rätt ordentligt i min lilla kyl. Men nu har jag mat för flera veckor framöver!! Och helt fantastiskt stort Willys är det också! Dom har verkligen ALLT där! Underbyxor, mixerstavar, skarvsladdar och leksaksbåtar. Och äpplen och päron för 8 kronor kilot!

Annars då? Mycket i skolan, fyra tentor kvar. Har blivit lite för många sena kvällar nu, igår var klockan plötsligt halv 1 när jag var hos Jenny och Fia och sjöng Singstar. Och jag har ju typ 45 minuter hem därifrån... Och i onsdags blev det också väldigt sent. Vi var hos Marie och grillade efter tentan. Sen gick vi ut och jag åkte hem vid halv tre. Mötte upp Alex och Christoffer på Mcd vid Slussen och kom väl hem vid fyra nån gång. Så igår var jag inte så produktiv...

Nu ska jag sova iallafall. Missade min tvättid igår när jag sov, men hittade en ny imorronbitti.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0