Tentaplugg på hög nivå...

Imorgon mellan klockan 14 och klockan 19 har jag tenta. Maskinelement (förklätt till Design och produktframtagning you know).

Idag har jag gjort ungefär allt annat än att plugga inför tentan. Jag satt här hemma fram till lunch och försökte plugga, men diskade och pratade med mina plantor istället. Efter lunchen (som tog lååång tid att äta) åkte jag in till skolan. När jag hade suttit där i två timmar, och ännu inte räknat klart ett enda tal för jag pratade så mycket, tog jag fikapaus. Efter fikat försökte jag räkna lite till, men pratade bort tiden istället. Vid fyra, dvs en timme senare, blev jag jättesugen på en kaka, så då gick jag och köpte den. När den var uppäten åkte jag hem. Sen jag kom hem har jag hunnit åka till Willys (min nya favorit), lagat och ätit mat, sett vänner, testat olika roliga sätt man kan äta banan på, tittat på microvågsugnar och telefoner på internet, tittat på disken och tänkt göra nåt åt den, ta in plantorna så dom inte ska bli dränkta i regnet, tittat på bilder på facebook och försökt analysera de gamla tentorna. Har inte kommit fram till så mycket på den senaste punkten, förutom att det nog är ganska bra att kunna saker om kugghjul och lager. Alltså bara sånt jag visste redan. Men jag har inte lärt mig nåt om kugghjul och lager, vilket vore lite bättre...

Nu funderar jag på att gå och lägga mig.  Eller diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0