Lillebror 20 år idag!

Det är fortfarande lillebrors födelsedag. Grattis grattis!

Här blir det bloggchock, två gånger på en dag.
Jag har precis sett en underbar film som man blev alldeles lycklig av. Fast det började med irritation, eftersom det tog en timme och en kvart innan jag lyckades få igång den. Men sen blev jag glad för den var så fin. The Holiday var det.

Idag har jag försökt plugga termo nästan hela dagen. Men det har inte alls gått nå bra. Räknade en gammal tenta i torsdags och fredags, och idag började jag på en ny. Den var mycket svårare!! Vet inte alls hur jag ska lyckas få ihop 7 poäng på onsdag. Det är SVÅRT!

Det största, förutom gårdagens stora final, som har hänt i helgen var nog i fredags när jag var på grisfest. Ganska sent på festen, när jag kickat allas äss i singstar, sprang Emma runt i alla rum och sa "Nu kommer Snygg-Lars, nu kommer Snygg-Lars!!" Och så kom Snygg-Lars (Ica-reklamen). En klasskompis till mig är tillsammans med honom, så det var inte som att han bara skuttade in genom dörren helt oplanerat. Vissa var lite mer impade än andra. Alex sa att "Det är tur att inte jag har nån koll på kändisar, så slipper jag göra mig till". En annan kille kom inspringande i rummet och ropade "Var är Snygg-Lars??" - "Där" (Sa alla) följt av spänd stämning: "Eh... Jag menade inte den Snygg-Lars"


Nu är det för övrigt ingen mera skola, bara tentaplugg kvar. Den 8 juni får jag sommarlov på riktigt. Men innan det ska jag skriva fem tentor har jag tänkt.

Dags att sova nu tror jag. Måste orka plugga imorron också.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

HA - precis den filmen sag jag harom natten, pa flyget pa vag till Kapstaden. JA, den var riktigt trevlig, fast det var sa uselt ljud sa jag tittade mest pa bilderna....

2007-05-15 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0