Inte första dagen på sommarlovet

Nu är alla de ordinarie tentorna skrivna, så hade det inte varit för mina två omtentor hade jag haft sommarlov nu. När jag tittar ut är jag ganska glad åt de där omtentorna, jag skulle inte vilja att idag skulle vara första dagen på sommarlovet... :-P (Mulet och kallt)

I helgen har jag jobbat och varit på tentapub. Tentapuben var helt sjukt rolig!! Jag åkte dit direkt efter jobbet i lördags. På tentapubarna på kåren brukar man behöva vara ordentligt berusad för att ha kul, och ändå spelar dom dålig musik och man tappar bort alla sina kompisar. I lördags spelade dom bra musik, jag hittade nya kompisar hela tiden och var inte så farligt berusad (skulle ju jobba på söndagen). Det var himla kul och blev ganska sent. Jag och Nisse sprang till Odenplan för att ta bussen därifrån. Hann precis fram till den. Plockade upp Alex på vägen och sen åkte bussen sin vanliga väg på ALLA gator på hela söder. Plötsligt åkte inte bussen längre, då var typ oljan slut eller nåt, så den stannade i Skanstull och vi fick ta nästa... Kom hem vid fyra ungefär...

Nu ska jag försöka ta tag i pluggandet. Har inget inplanerat på hela veckan förutom att plugga Hållf och Mek. Får se hur det går! Imorse när jag vaknade efter att ha snoozat en halvtimme fick jag plötsligt strömavbrott! Och det var inte bara jag heller, hela huset! Så när jag skulle duscha nyss hade jag inget varmvatten, men det borde finnas nu. Ja just det, jag diskade ju nyss :) Ska börja med duschning innan jag sätter igång med pluggandet. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0