Mitt liv, bara mitt...

Vad är meningen med allt? Just nu är mitt liv inte så kul. Allt känns hopplöst!
Sedan ungefär ett dygn tillbaka är meningen att jag ska försöka leva ett liv med mig själv. Med bara mig själv. Det är inte så lätt ska jag säga när man i två och ett halvt år levt sitt liv tillsammans med en annan person. Eller ja, två och ett halvt år blev det ju aldrig, för det skulle ju ha firats idag. Ironiskt va?

Just nu hoppas jag att allt snart ska kännas lite lättare, för det gör väl det? Folk har väl blivit slutgjorda med i all evighet och överlevt det..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det gör det! Och du kommer att komma ut starkare på andra sidan, även om det inte känns så nu. Vi tänker på dig! Kramar!!

2007-07-16 @ 22:06:03
Postat av: Anonym

Ja, det gör det! Och du kommer att komma ut starkare på andra sidan, även om det inte känns så nu. Vi tänker på dig! Kramar!!

2007-07-16 @ 22:06:40
Postat av: Anka

Jag säger detsamma.. det blir bättre kära du. Många kramar!!

2007-07-24 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0