Trött

Oj vad jag är trött!
Hade sovmorgon imorse. Alex sa att han skulle vara i skolan 9.25, så han hade ställt klockan på 8.20. När klockan ringde tänkte jag sova en kvart till, så jag sa åt Alex att gå upp på en gång så att jag skulle kunna somna om. Men då sa han att han inte skulle kliva upp. Så jag ställde fram klockan en kvart, som blev 35 minuter. Sen blev det lite bråttom. Men jag fungerar inte om jag ska skynda mig på morgonen, måste få såsa på! Så när klockan var 9.27 och det var dags att gå hade jag varken borstat tänderna eller packat skolväskan, så Alex gick till tvärbanan och jag gjorde klart mitt och gick 9.31, dvs samma tid som tvärbanan gick. Åkte istället med bussen som gick 9.36, och hann ändå till skolan och ända bort till maskin innan kvart över.

Började med Elektron idag, superflummig föreläsare!!! Sen på lunchen var vi på Hållf-expeditionen och hämtade ut våran rapport. Vi får komplettera, vilket är superbra. Fixar vi den får jag två poäng till och har då skrapat ihop tio, och får bo kvar :)...

Efter lunchen hade vi termoövning. Jag somnade nästan.
Populärast var nog mina kakor som jag hade med mig, både igår och idag. Bakade ju häromdagen, och det blev tre plåtar chocolate chip cookies, men nu har jag bjudit bort alla, så jag slipper bli tjock! :)

Efter skolan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Hade planerat att gå på vattengympa klockan kvart i sex, men dit var det ju nästan tre timmar, så istället gick jag och simmade i 45 minuter. Jätteskönt! Måste komma igång och satsa på beach07 nu... :) (sitter och ser på Anna Skipper på trean)


Varför ser hon i Wellaflex-reklamen ut som att hon har bajs bredvid munnen???

Kommentarer
Postat av: Yoka

Men TACK! Hon har dom där fläckarna ibland och ibland inte, så sjukt! Why why why why bajs bredvid munnen?!

2007-01-25 @ 21:44:57
URL: http://www.mistasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0